sklepom sprawia, że muszą one być należycie promowane, żeby internauci chcieli korzystać z takiej, a nie innej strony internetowej. Promocja stron internetowych różnych sklepów może polegać na dedykowaniu rabatów tym osobom, które chcą robić w nich zakupy. Ważne jest także pozycjonowanie takich stron internetowych przy wykorzystaniu odpowiednich słów kluczowych i dobrze opracowanych linków. Zdarza się także, że osoby odpowiedzialne za promowanie stron internetowych poświęconych różnym sklepom przygotowują reklamy telewizyjne im dedykowane.
Inbound_Marketing Najważniejsze technikiedytuj
Drugą istotną koncepcją, na której opiera się inbound marketing, jest tzw. marketing wirusowy, czyli działania marketingowe, których celem jest nakłonienie odbiorców do dobrowolnego rozpowszechniania informacji na temat danej marki.
Do najważniejszych technik inbound marketingowych, wykorzystywanych do osiągnięcia powyższych celów, należą:
Marketingowcy wykorzystujący strategię inbound marketingu zakładają, że publikowanie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, treści, a następnie rozpowszechnianie ich za pomocą takich kanałów marketingowych jak blogi branżowe czy portale społecznościowe, umożliwia przyciągnięcie bardziej sprecyzowanej grupy docelowych odbiorców, zbudowanie z nimi trwałej relacji (tzw. strategia dojrzewania leadów), a w rezultacie, zwiększenie sprzedaży.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing
Strona www – co wpływa na pozycje w Google?
Czynników, które mają wpływ na pozycję strony internetowej jest bardzo, bardzo dużo. Są to czynniki związane z działalnością samego Google, jak i generalnie rynku marketingu internetowego, czy jakichś międzynarodowych regulacji. Trzeba pamiętać o tym, że pozycja Google jest dziś tak duża, iż nie może on być traktowany po prostu jako prywatna firma, ale jako przedsiębiorstwo zaufania publicznego, które po prostu kształtuje cały rynek i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie właściwie całych krajów i ich gospodarek. Na pozycję strony wpływają natomiast takie czynniki jak ilość linków, jakość napisanego tekstu, odpowiednia optymalizacja strony internetowej – mamy tu na myśli zarówno optymalizację contentu, jak także techniczny aspekt projektowanej witrny www. Struktura nagłówków, metadane, niewielki rozmiar danej witryny.