iorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang. (outbound marketing). Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing
Pozycjonowanie nowych stron informacyjnych
W Internecie można spotkać wiele różnych stron informacyjnych. Z jednej strony trzeba stwierdzić, że cieszą się one ogromną popularnością, ale z drugiej strony można zauważyć, jak trudno jest zainteresować internautów nowymi stronami internetowymi, które nie różnią się zbytnio od tych już dobrze znanych i lubianych. Dlatego po jakimś czasie prowadzenia mniej popularnej strony internetowej jej twórcy decydują się na pozycjonowanie, które zlecają fachowcom dobrze znającym się na zasadach marketingu internetowego. W ramach takiego marketingu można przygotowywać odpowiednie reklamy nowych stron informacyjnych oraz udoskonalić je jakimiś bardziej odpowiednimi słowami kluczowymi. Można również przewidzieć jakieś promocje lub rabaty dla osób, które na tych stronach założą swoje nowe konta.
Reklamowanie się na Instagramie
Instagram, jako jedna z najbardziej popularnych stron społecznościowych, jest używany zarówno do autokreacji, jak i autopromocji. Bardzo często zdarza się, że niektóre z bardziej wpływowych profili reklamują dane produkty, poprzez jego lokalizację na zdjęciach. Te najbardziej wypromowane profile są używane przez przedsiębiorstwa właśnie do reklamowania ich produktów. Dzieje się tak dlatego, że jeśli osoba, która jest podziwiana i wyznacza pewne trendy w danym środowisku, poprzez zachwalenie jakiegoś produktu zachęca do jego kupna osoby obserwujące ten konkretny profil na Instagramie. Na tej platformie internetowej można także zachwalać i promować swoje własne produkty.