czowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS
Pozycjonowanie ? warto?
Strony internetowe to obecnie jedne z najskuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Za pośrednictwem Internetu możemy naprawdę bardzo szybko dotrzeć do osób nie tylko z drugiego końca Polski, ale także na przykład z zupełnie innego kontynentu.
Nic więc dziwnego, że to właśnie Internet jest miejscem, w którym najlepiej możemy się zareklamować i przedstawić swoje usługi. Warto korzystać z marketingu internetowego, ponieważ dzięki niewielkim nakładom finansowym możemy odnieść pod tym względem naprawdę wspaniałe rezultaty. Stąd też naprawdę warto nieraz skorzystać z usług specjalisty od pozycjonowania stron, który sprawi, że nasza strona internetowa będzie o wiele chętniej odwiedzana przez gości.
E-marketing: pomoc w sprzedaży
Trzeba przyznać, że z roku na rok zainteresowanie e-marketingiem jest coraz większe. Powstaje coraz więcej ośrodków, w których można pobierać nauki w tym zakresie. Warto korzystać z tego typu usług, ponieważ jest to jeden z obecnie najskuteczniejszych metod na zwiększenie własnej popularności na rynku. Na pewno jest to świetny pomysł na promocję produkowanych przez własną firmę towarów czy zdobywanie kolejnych klientów.
Nic więc dziwnego, że obecnie właściwie w każdym większym zakładzie znajdziemy specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Jest to jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin współczesnej reklamy. Na pewno inwestycja w tym zakresie szybko przyniesie pozytywne rezultaty, ponieważ e-marketing to naprawdę skuteczna forma reklamy.